Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.Зрозуміла чим відрізняється формуюче оцінювання від звичайного оцінювання. Провели педраду з актуальних питань роботи над проектом.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 3. Рефлексія